Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

28.9.10

10

Note: Δε με προσκάλεσε κανείς να παίξω αυτό το παιχνίδι...
So what? Θα το παίξω χωρίς πρόσκληση!
Πάμε να μετρήσουμε;

Αγαπάω...
1. την υπομονή σου.
Με αυτή σου την αρετή με βοηθάς να βελτιώνομαι
και να διορθώνω τα λάθη μου.
Με αυτή σου την αρετή με αντέχεις...

2. Το σκάρτο μου εαυτό.
Αν δεν ήταν αυτός, δε θα είχα και τον άλλο.

3. Τα όνειρά μου.
Αυτά με ταξιδεύουν, αυτά με γειώνουν,
αυτά μου δίνουν κίνητρο να ανασάνω για το αύριο...
Αυτά με φέρνουν δίπλα σου, όταν είσαι αλλού.
Με αυτά ζω όλα αυτά που αρνείσαι να μου δώσεις.

4. Το χάδι σου.
Το ρίγος όταν τ' ακροδάχτυλά σου γλιστρήσουν απαλά στο δέρμα μου...

5. Την ώρα που περνάει γρήγορα.
Για να περνάει γρήγορα σημαίνει πως περνάω καλά.
Άρα ο χρόνος "τρέχει" για να έρθει μία άλλη ώρα!

6. Κάθε μου δάκρυ.
Κάθε μου λύπη, κάθε μου στεναγμό, κάθε μου αναφιλητό.
Κατά συνέπεια κάθε έναν που μου τα προκάλεσε...

7. Τη γκρίνια.
Είναι μία μορφή ζωντάνιας... Όπως κι αν το δεις!

8. Την ψιθυριστή φωνή σου.
Εκείνα τα βράδια μετά τα μεσάνυχτα...

9. Το σώμα σου πάνω στο δικό μου και...

10. κάθε είδους ολοκλήρωση...
Γιατί καλά είναι να είσαι ένας, αλλά όταν μοιράζεσαι,
είσαι καλύτερος άνθρωπος...

6 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Δεν χρειάζεται να σε προσκαλέσουν για να πεις τι αγαπάς.. :)
Αγαπάς και όταν αγαπάς το φωνάζεις.. :)

Ανώνυμος είπε...

"το σώμα σου πάνω στο δικό μου"... τέλειο

ιμερος είπε...

to 10 einai oti kalitero otan symvainei !!!

Γιάννης είπε...

Αγαπημένε μου, Ηφαιστίωνα, έτσι είναι... Αγαπάς! Κι όταν αγαπάς, φωνάζεις...
Φιλάκι.

Αιώνια ερωμένη και Ίμερε, καλώς σας βρίσκω... Σας ευχαριστώ! Το 10 πάντως, Ίμερε, είναι λίγο ανώτερο του ανθρώπου...
Νυχτερινές καλημέρες και στους δύο!

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλες αλήθειες λες σε αυτό το κείμενο

Θέλω να το αναδημοσιεύσω στο ιστολογιο μου

Γιάννης είπε...

Δημήτρη, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις... Τιμή μου!
Πάρε ένα φιλί για να έχεις μία καλή μέρα και έναν ακόμα καλύτερο μήνα και ένα φιλί για την προβολή!