Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

7.9.10

ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΜΑ...


Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι σου μοιάζω, νιώθω πολύ περήφανος. Και δε σου το έχω πει ποτέ... Δεν είναι που έχω τα μαλλιά σου, τα χείλια σου, τα φρύδια σου, τις γωνίες στο πρόσωπο, τις ίδιες ρυτίδες έκφρασης, το ίδιο χαμόγελο. Είναι που τα λίγα χαρίσματα που έχω, τα έχω από εσένα...

Ήσουν πάντα δίπλα μου. Υπέμενες στωικά τα κρυφά, τα μυστικά (πόσο ανόητος ήμουν που νόμιζα ότι δεν καταλάβαινες) προβλήματά μου. Ήσουν εκεί τα βράδια που κοιμόμουν να απαντάς στα "άγνωστα" τηλεφωνήματα που με έκριναν χωρίς να με ξέρουν... Είσαι και τώρα εδώ να μου θυμίζεις πως παραμένεις εδώ για να νιώθω πιο σίγουρος για κάθε μου κίνηση. Είσαι εδώ για να επιβραβεύεις το κάθε νέο μου βήμα, για να απορροφάς το άγχος μου, για να τονώνεις το ηθικό μου.

Ανεξάντλητη η δύναμή σου...

Στέκεσαι πλάι μου για να βιώνεις ένα κομμάτι από τη χαρά μου, για να απαλύνεις ένα κομμάτι από τον πόνο μου... Στέκεσαι από πάνω μου για να αφουγκράζεσαι τους προβληματισμούς μου, για να αντιλαμβάνομαι τα λάθη μου, αλλά να μην απελπίζομαι...

Μου έδειξες πως να μαθαίνω από αυτά... Μου έδειξες πως είναι να είσαι ανώτερος άνθρωπος. Ανοιχτόμυαλος... Μου έμαθες πως να υπερασπίζομαι τους ανθρώπους που αγαπάω. Τους ανθρώπους που με χρειάζονται. Μου ξεκαθάρισες πως δεν είναι αδυναμία να ζητάω βοήθεια...

Πάντα εκεί... Δίπλα μου για να μοιραστώ. Μπροστά μου για να καθοδηγούμαι. Πίσω μου για να θυμάμαι. Κάτω από μένα για να στηρίζομαι. Πάνω από μένα για να φυλάγομαι...

Πάντα εκεί και ποτέ δε σου έχω πει πόσο πολύ σε αγαπάω...

13 σχόλια:

Simos D είπε...

Πάρα πολύ όμορφο SoGia, εύγε...

Γιάννης είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Cm@ko! Να περνάς...

Φιλί.

karkinos7 είπε...

Καλώς σε Βρήκα!!!
Η παρούσια και η αγάπη της μαμάς σε λόγια δε μπορεί να εκφραστεί,στα λίγα που κατάφερες να εκφράσεις προσυπογράφω!!!
Την Καλημέρα μου!!!

Γιάννης είπε...

@Karkinos7

Έχεις δίκιο... Απόλυτο δίκιο! Αλλά το ένιωσα...

Την καλημέρα μου και το φιλί μου...

Ανώνυμος είπε...

αχ η μάνα ...μεγάλο πραγμα η μάνα....
δεν ξέρω αν υπαρχει κατι πιο μεγαλο απο την μανα στην ζωη μας... με συγκινησες βαθιά με αυτο σου το ποστ ... καλημέρα :)

Γιάννης είπε...

@ Πρίγκιπας

Χαίρομαι που σου άρεσε, Πριγκιπάκο.
Φιλί.

Ανώνυμος είπε...

και εγώ έχω τρομερή αγάπη για τη μαμά μου.. ανεξάντλητη αγάπη και δύναμη αυτή η γυναίκα, μακάρι να ζήσει πολλά πολλά χρόνια να την έχω κοντά μου. μαμά! :*

ProFyLaKtiKo είπε...

just a hug, που σε έκανα και να συγκινηθείς :) καλώς όρισα!

ιμερος είπε...

δυσκολο να περιγραφει με λογια η αγαπη , καλως σε βρισκω !!!!

Γιάννης είπε...

Αγαπημένο μου και απαραίτητο Προφυλακτικό, η αγκαλιά σου είναι πολύτιμη! Καλώς όρισες. Να περνάς...

Why love?, είναι όντως δύσκολο. Έκανα την προσπάθειά μου... Καλώς σε βρήκα!

2 μεγάλα φιλιά...

Hfaistiwnas είπε...

Συγκινητικό είναι.. μπράβο σου!
Η αγάπη για την μητέρα ανεξάντλητη.. περιγραφική και πάντα κάτι λείπει..

Γιάννης είπε...

Και θα εξακολουθήσει να λείπει, Ηφαιστίωνα...

Ανώνυμος είπε...

eimai toso perifani gia sena.... xairomai toso polu pou upaxeis sti zwi mou.....kai eimai toooso tuxeri pou exw ena filo san esena! Nena