Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

12.9.10

ΧΑΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ



Ζεις μόνος σου 1 όνειρο
που "κατασκευάστηκε" για 2 ανθρώπους...
Όταν όμως οι ζωές είναι 3, κάτι σου έχει ξεφύγει.
Δε γίνεται να κάνεις το ίδιο λάθος 4 φορές και να μην τρέχει τίποτα,
όταν 5 ολόκληρες εβδομάδες η ζωή σου στηρίζεται σε μία ουτοπία.
Δηλώνεις 6 φορές πιο δυνατός
και νιώθεις πως έχεις μόλις διαπράξει και τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα.
Ένα πράγμα πρέπει να έχουν όλοι κι αυτό είναι η str8 συμπεριφορά... 'Ο,τι κι αν είναι...
Μετά από 9 υποσχέσεις και άλλες τόσες αναιρέσεις,
αντιλαμβάνεσαι τη σοβαρότητα του να σπάει η αλήθειά σου σε 10 κομμάτια...
Περαστικά...



8 σχόλια:

karkinos7 είπε...

Και εγώ χαμένος στο μέτρημα του τίποτα!!!
Την Καλησπέρα μου!!!

Hfaistiwnas είπε...

Μάλλον το μέτρημα δεν μας κάνει και πολύ καλό..
Ξανά από την αρχή..

tovenito είπε...

πάμε για αντίστροφη και νέα αρχή;

Ανώνυμος είπε...

αυτοματος μηχανησμος δημιουργιας "κουτακίων"????

mahler76 είπε...

έλα μικρέ, κουράγιο. άσε το μέτρημα και κοίτα μπροστά.
Καλή σου μέρα :)

Γιάννης είπε...

Καρκίνε, νομίζω πως πρέπει να σταματήσουμε να μετράμε. Κι οι δύο... Ε;

Έχεις δίκιο, Ηφαιστίωνα... Δε μας κάνει καλό. Πόσο συμφωνώ, αγοράκι, δε φαντάζεσαι...

Tovenito μου, πάμε... Δε μας παίρνει άλλο!

Πρίγκιπα, δεν είμαι καλός στο να φτιάχνω κουτάκια. Να τα χαλάω μπορεί, να τα δημιουργώ... όχι! Δεν είμαι εγώ.

Mahler μου, σε λίγο υπόσχομαι να προχωρήσω...

Πέντε φιλιά. Ένα στον καθένα σας...

ιμερος είπε...

oso ki an metriseis o logariasmos pote den einai swstos , olo kati lipei , kati periseyei , asta na pane kalitera

Γιάννης είπε...

Why love?, έκανα ακριβώς ό,τι είπες... Τα άφησα να πάνε! Κι όπου πάνε...

Φιλί καληνύχτας.