Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

9.9.10

Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΦΟΡΑ (έτσι όπως θα ήθελα να είναι...)

Σου χτυπώ την πόρτα και ανυπομονώ... Ακούω τον ήχο που κάνουν οι παντόφλες σου. Διασκεδάζω που σέρνεις τα πόδια σου όταν περπατάς. Πλησιάζεις και παίρνω μία τελευταία βαθιά ανάσα. Σκέφτομαι όλα όσα έχουμε πει κι όλα όσα έχουμε νιώσει και η πόρτα ανοίγει. Ουσιαστικά εκπνέω στο πρόσωπό σου. Με κοιτάς, χαμογελάς και δε σχολιάζεις το πόσο αγχωμένος νιώθω. Και το εκτιμώ...
.............................
Βγαίνω από το υπνοδωμάτιο και φοράω μία φαρδιά φόρμα και ένα εφαρμοστό t-shirt. Εσύ έρχεσαι από την κουζίνα κρατώντας δύο μεγάλες κούπες. Βγαίνει ατμός και εύχομαι να είναι σοκολάτα. Άλλωστε αυτό δε λέγαμε κάποτε; Μου λες πως θα κρυώνω με το μπλουζάκι που φόρεσα. Παίρνω ύφος επιβλητικό και σε διαβεβαιώνω πως δε θα κρυώνω. Γνέφεις συγκαταβατικά και αφήνεις τις κούπες στο τραπεζάκι. Μου δείχνεις με την ανοιχτή σου παλάμη τον καναπέ. Κάθομαι και βγάζω τις κάλτσες μου... Αλλάζω θέση για να μην κρυώνουν τα πόδια μου και τα τρίβω ελαφρώς για να μην το καταλάβεις. Αλλά εσύ, σαν να το έχεις ήδη στο μυαλό σου, σηκώνεσαι και φέρνεις μία κουβέρτα. Μου τα σκεπάζεις. Σου χαμογελάω γλυκά, μου ανταποδίδεις το χαμόγελο και με ρωτάς πώς νιώθω...
.............................
Είναι όμορφα... Με έχεις αφήσει να κουλουριαστώ στην αγκαλιά σου και μου χαϊδεύεις την πλάτη με τα ακροδάχτυλά σου. Τα μάτια μου είναι κλειστά και τη μία σου λέω πόσο μου αρέσει και την άλλη πόσο με γαργαλάς. Νιώθω να σκύβεις το κεφάλι. Το πηγούνι σου ακουμπάει στην κορυφή του κεφαλιού μου. Καπνίζεις και το δωμάτιο μυρίζει σοκολάτα και τσιγάρο... Σηκώνω το κεφάλι μου και σε κοιτάω. Δε μιλάς. Με ρωτάς παιχνιδιάρικα με τα μάτια... Σου λέω ότι ονειρευόμουν αυτή τη στιγμή μήνες. Χαμογελάς... Προφανώς κι εσύ! Σε κοιτάω και παρακαλάω με τα μάτια να με φιλήσεις. Μένω ακίνητος και σε κοιτάω... Σκύβεις το κεφάλι και σταματάς σε απόσταση αναπνοής από τα ξεραμένα χείλια μου. Τότε ανοίγεις το στόμα σου και...
.............................
Ονειρεύεσαι, ε; Σκέφτεσαι πως θα ήθελες να γίνουν, ε; Τι να σου πω, ρε... Τι να σου πω; Αυτή είναι η δική μου φωνή. Γιατί όταν έπρεπε να κόψω τη γλώσσα της λογικής μου, είπα πως φοβάμαι τα αίματα... Για να φοβάμαι τελικά μία ζωή εμένα...
Τώρα πήγαινε ψόφα, παλιογαμημένε καργιόλη... Για να μάθεις...

14 σχόλια:

karkinos7 είπε...

Πολύ όμορφη γραφή!!!
Παρέλειψε τα τελευταία και ζήσε τα!!!
Την Καλησπέρα μου!!!

Γιάννης είπε...

Γλυκέ μου Καρκίνε, δεν είναι όλα στο χέρι μας... Για να τα ζήσω πρέπει να ακούσω αυτές τις παντόφλες, να πιω αυτή τη σοκολάτα, να κρατηθώ στην αγκαλιά του, να νιώσω τόσο κοντά τα χείλια του. Δυστυχώς...
Φιλί...

Ανώνυμος είπε...

αχ τι καλος που εισαι ... πραγματικα λυπαμε για αυτον που αρνητε να τα ζησει ετσι .. δεν χανεις εσυ αυτος χανει εσυ τα εχεις ολα αυτα μεσα σου ... ασε τους λιγους στο λιγο και προχωρα...

karkinos7 είπε...

Μα ευτυχώς στο χέρι σου είναι!!!
Και σε κανενός άλλου!!!
Καλό απόγευμα!!!

Γιάννης είπε...

Πρίγκιπα,
δεν είμαι καλός... Λίγο χαζός ίσως που επιμένω! Αλλά πού θα μου πάει... Μικρός είμαι ακόμα. Θα μεγαλώσω και θα μάθω!

Καρκίνε μου,
δεν ξέρω, αν πρέπει να προσπαθήσω... Μάλλον δε θέλει... Δεν αισθάνομαι όμορφα να τον φέρνω στη δύσκολη θέση να πρέπει να με προσγειώσει.

2 φιλιά!

Simos D είπε...

Πραγματικά πολύ ωραίο SoGia...
Εύγε.... Αν εξαιρέσεις το τελευταίο κομμάτι που σε γειώνει απότομα, όλο το υπόλοιπο είναι εξαιρετικό!!!

Γιάννης είπε...

Cm@ko,
το να γράφω όλα αυτά που κανένας άλλος δε μπορεί να μου πει τόσο άσχημα, με βοηθάει στο να τα καταπολεμάω και να συνειδητοποιώ πού βρίσκομαι και πού πάω!
Sorry, αν στη χάλασα...

Φιλί.

Simos D είπε...

Όχι, καλά κάνεις, η ζωή δεν είναι μόνο μέλι-γάλα, έχει και άλλη πλευρά... Έχεις πολύ ωραία γραφή και μην την αλλάξεις ποτέ ;-)

Γιάννης είπε...

Cm@ko, θα κάνω ό,τι μπορώ. Σχόλια σαν το δικό σου με κάνουν να θέλω να γίνομαι καλύτερος για να γράφω όμορφα πράγματα και να σας αρέσουν... Ώστε να ξαναγράψεις τέτοιο σχόλιο και να μου φτιάξεις τη διάθεση!

Μεγάλο και γλυκό φιλί!

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη μου...<3

levia8an είπε...

Ώστε, δεν τη βρίσκεις (και) γράφοντας, ε?
Ψεύτη!
Εσύ είσαι καλός!!!
Keep going...

Hfaistiwnas είπε...

Ποθητό το αποτέλεσμα..
Πωπω πόνεσε το ξύπνημα γμτ! Εκεί που έχεις μεταφερθεί σε χώρο και χρόνο.. εκεί το τσίμπημα ..

Γιάννης είπε...

Μικρέ μου ανώνυμε, σ' ευχαριστώ πολύ... Ακόμα κι αυτό το μικρό σου σχόλιο έχει μεγάλη σημασία για μένα.

Φιλάκι...

Levia8an, τη βρίσκω με πολλούς τρόπους. Απλώς θέλω την έμπνευσή μου κι εγώ...

Φιλί και σε σένα!

Ηφαιστίωνα, ναι, πόνεσε! Και πολύ μάλιστα...

Little kiss!

ιμερος είπε...

αυτες οι καταστασεις θα σε κανουν να μαθεις καλυτερα τον ευατο σου , τουλαχιστον εσυ το εδειξες αυτο που ηθελες , τωρα αν ο αλλος δεν , προσπαθησε να το ξεπερασεις , καλημερες !!!!