Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

2.9.10

ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΙ...

Είναι πολλά τα χρόνια που ερωτεύομαι...

Συνειδητά αρνήθηκα να βαφτίσω την καρδιά μου αγκινάρα! Τη φωνάξα τριαντάφυλλο και αυτή γύρισε.
Είναι ένα λουλούδι και αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
Έρχονται μέρες που είναι ανθισμένο και μοσχοβολάει και ομορφαίνει τον κόσμο.
Έρχονται μέρες που είναι ένα μπουμπούκι που υπόσχεται πως με την κατάλληλη φροντίδα θα μπορούσε να γίνει το πολυτιμότερο άνθος.
Κι έρχονται και μέρες που είναι ένα μαραμένο "πράμα", ένα φυτό που δεν έχει πια ανάγκη το φως, το νερό, το χώμα. Έχει αγκάθια και προστατεύεται, ρίζες και αντέχει, άρωμα και μαγεύει...

Είναι κομμάτι δικό μου. Κομμάτι φτιαγμένο από επιθυμίες, πάθη και δάκρυα.
Είναι το πέρασμά μου από τον Παράδεισο στην Κόλαση με ένα πετάρισμα των βλεφάρων.
Είναι η τυφλή υποταγή και η απεριόριστη εμπιστοσύνη που συνδυάζονται με την εσχάτη προδοσία και την ακαταμάχητη επιβολή και με κάνουν να νιώθω ζωντανός.
Είναι τα "θέλω" μου και τα "πρέπει" μου που συγκρούονται με τα "εγώ" μου και τα "είμαι" μου...


Κι όλα αυτά είναι πολλά, απλώς γιατί...
είναι πολλά τα χρόνια που ερωτεύομαι!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητε Sogia σημασια εχει οτι η καρδια σου ειναι λουλουδι οπως και νανε ειναι λουλουδι! και θα παραμινει λουλουδι.... την καλησπερα μου και ενα φιλι..... καλη ξεκουραση :)

Γιάννης είπε...

@ Πρίγκιπας

Νομίζω ότι τώρα έχω 100 φύλλα... Μετά από αυτό το σχόλιο τα 30 είναι λίγα!

Μεγάλο φιλί.

Hfaistiwnas είπε...

Αν σταματήσεις να ερωτεύεσαι, παύεις να είσαι εσύ. Χάνεται ο εαυτός! Ίσως είναι αυτό που μας κρατάει στη ζωή, από τον έρωτα για τα μικρότερα πράγματα στη ζωή, ώς και την πληρότητα με το άλλο μισό..
Να κρατάμε την καρδιά μας ζωντανή..

Γιάννης είπε...

Hfaistiwna,
you are so right...

Kiss...