Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

1.9.10

SEARCHING FOR...

Εδώ και πολλά χρόνια, όσο κι αν το αρνούμαι, αναζητώ εκείνον που θα αποτελεί το Α και το Ω μου. Εκείνον που θα μου δίνει μεγαλύτερη ανάσα από αυτή που μπορώ να πάρω...
Τον άνθρωπο που μέσα στα μάτια του θα ζωντανεύω έναν κόσμο αλλιώτικο από το δικό μου.
Κι όμως...
Μετά από όλα αυτά τα χρόνια νιώθω πως το κενό είναι μεγάλο.
Ακόμα περιμένω. Και θα συνεχίσω να επιμένω και να ελπίζω.
Γεννήθηκα για να αγαπιέμαι και κανένας και τίποτα δε μπορεί να ανατρέψει αυτό το "σκοπό"...
Ακούς...;


Κι ΑΝ ΛΕΝΕ πως σε τούτη τη ζωή...
μόνοι ερχόμαστε και φεύγουμε... ΠΙΟ ΜΟΝΟΙ,
ΕΓΩ ΥΠΑΡΧΩ, γιατί ζεις κι εσύ
κι όταν φύγεις θα με δεις ΣΤΟ ΙΔΙΟ το βαγόνι...


9 σχόλια:

Elementstv είπε...

Καλορίζικο το μπλογκ Sogia!!! Αντε αναμενουμε δειγματα της γραφης σου!

Γιάννης είπε...

Θα δείτε, Elementstv! Σ' ευχαριστώ...

Ανώνυμος είπε...

Να σε καλωσορισω και εγω με τη σειρα μου και να σου ευχειθω καλα ποστ....

Γιάννης είπε...

@ Πρίγκιπας

Ευχαριστώ, Πριγκιπάκο μου.

Φιλί.

karkinos7 είπε...

Στα τόσα χρόνια το Α το Ω,δεν θα είναι παρά η δική σου ψυχή και να μπορέσεις να την χαρίσεις εκεί που εσύ θα νοιώσεις....Μη τα ψάξεις στους άλλους!!!
Την Καλησπέρα μου!!!

Γιάννης είπε...

@ Karkinos7

Έχεις δίκιο. Αλλά όταν έχεις μάθει μία ολόκληρη να ζωή να ψάχνεις, είναι δύσκολο να σταματήσεις να σηκώνεις τις πετρούλες ξαφνικά...
Φιλί.

Hfaistiwnas είπε...

Πρώτα απ'όλα καλωσόρισες, χάθηκες εντελώς απότομα θα έλεγα..
τεσπα το προσπερνώ γιατί σίγουρα θα είχες τους λόγους σου..
Searching for όλα αυτά που μας λείπουν μέσα μας. Το Α και το Ω το δικό μας που θα δοθεί στον άλλο για να γίνει κοινό, του άλλου που θα δοθεί σε μας να γίνει κοινό..
Στο ψάξιμο όλοι λοιπον..
@karkinos7, σωστό..

Γιάννης είπε...

Ηφαιστίωνά μου,
καλώς όρισες στα μέρη μου. Αυτή τη φορά θα μείνω...
Ώστε όλα, λοιπόν, γίνονται για την κοινοποίηση. Άρση των εγωισμών και ενδιαφέρον προς τον ενδιαφερόμενο! Μμμ... Καλό μου ακούγεται. Για να το δούμε και στην πράξη όμως...

Μεγάλο φιλί για σένα! Πολύ μεγάλο!

Hfaistiwnas είπε...

:)