Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

3.11.10

ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ

Βάρυνα. Όπως η μουσκεμένη πετσέτα, το γεμάτο στομάχι, το ξεχειλισμένο ποτήρι. Όλα μου μοιάζουν ίδια. Σαν να μην έφυγες. Σαν να μη χάθηκες. Σαν να μην ήρθε ποτέ εκείνη η νύχτα. Σαν να είσαι εδώ... Και απλώς να έχεις σχολή, να βγήκες με τους φίλους σου για μπύρες, να κοιμήθηκες αλλού γιατί ήπιες πολύ, να γνώρισες κάποιον και να τον εμπιστεύτηκες αμέσως. Γενικά... σαν να μην άλλαξε κάτι.



Περιμένω να ακούσω το κουδούνισμα του τηλεφώνου και να δω ένα φακελάκι στην οθόνη, περιμένω να ακούσω τον ήχο της βιντεοκλήσης στο Skype -για πιο επίσημες συνομιλίες-, το συνεχόμενο και ενοχλητικό "νταν" του MSN. Περιμένω να ξαναδώ αριθμούς με πολλά ψηφία, τελείες αντί για ονόματα, πολλές τελείες αντί για λέξεις. Περιμένω μία κούπα με ζεστή σοκολάτα, έναν καναπέ με δύο κουβερτούλες, ένα καλάθι με καθαρές και βρώμικες κάλτσες. Περιμένω ακόμα το άγγιγμά σου στα χείλη μου για να δεις αν είναι σκληρά... Γενικά... περιμένω.


Σκέφτομαι που ποτέ δε θα σε δω, πως θα στερηθώ τη μεγάλη μας βόλτα, τον περίπατο στα στολισμένα για τα Χριστούγεννα μαγαζιά. Σκέφτομαι πως δε θα κωλοκάτσουμε ποτέ στην παραλία Δεκέμβρη μήνα για να μιλήσουμε. Σκέφτομαι πως δε θα μάθω ποτέ αν είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που τους επιτρέπεις να σπάσουν τους κύκλους σου και να σε πλησιάσουν. Σκέφτομαι... γενικά.


Πονάω γιατί ποτέ πια δε θα είσαι εδώ να μου πεις αλήθεια, να με κάνεις να σκεφτώ, να με αφήσεις να σε δω να κλαις. Πονάω γιατί δε θα μοιράζεσαι μαζί μου τον πόνο και τον προβληματισμό σου. Πονάω γιατί δε θέλω, δε μπορώ, δεν αντέχω και δε με έμαθες να είμαι μόνος μου. Πονάω γιατί μου σπας τον καθρέφτη της ειλικρίνειας, στο όνομα του οποίου ορκιστήκαμε εκείνο το βράδυ. Πονάω γιατί θέλω να σε βρω, αλλά δεν ξέρω αν θέλεις να βρεθείς. Πονάω... γενικά.


Σε αγαπάω. Σε αγαπάω νιώθοντας λίγος ώστε να μπορέσω να αγαπήσω όλο σου το μεγαλείο. Σε αγαπάω γιατί με κάνεις να σιχαίνομαι τον εαυτό μου γράφοντας ψέματα. Σε αγαπάω γιατί μακριά μου η καρδιά σου είναι ξεριζωμένη και θέλω να σε αγαπάω για να νιώσεις καλύτερα. Σε αγαπάω για όλα αυτά που θέλεις να μου πεις, αλλά δεν το κάνεις. Σε αγαπάω γιατί σε νιώθω, σε αντιλαμβάνομαι, σε καταλαβαίνω. Εσένα και όλα γύρω σου... Σε αγαπάω με την αγάπη που δίνει η λύκαινα στο μωρό δύο ανθρώπων. Διαφορετικοί και ίδιοι... Σε αγαπάω για τα ψηλά και τα χαμηλά που με έφτασες... Σε αγαπάω... όχι γενικά. Σε αγαπάω ειδικά και για μία σου λέξη δίνω τη φωνή μου, για ένα σου αποτύπωμα δίνω το βλέμμα μου, για ένα σου ήχο δίνω την αντίληψή μου. Σε αγαπάω και για την παρουσία σου ξαναγυρνάω στο μηδέν και ξαναζώ...


Μου λείπεις. Γύρνα πίσω... Βάρυνα, περιμένω, σκέφτομαι και πονάω. Σε αγαπάω...

18 σχόλια:

karkinos7 είπε...

Ειδικότητες...και όχι γενικότητες!!!
Όλος αυτός ο πλούτος γιατί να μην πάει σε κάτι που να σε κάνει πραγματικά ευτυχησμένο!!!
Την Καλησπέρα μου!!!
Φιλιά Πολλά!!!

Hfaistiwnas είπε...

Μήπως είναι καλύτερα να μην γυρνάς στα παλιά;

Ανώνυμος είπε...

Γενικοτητες... τι μιζερο ... φιλε προχωρα!!!!ειναι κριμα να χανεσαι.. δεν σου παει ....κοιτα μπροστα! Εξω υπαρχουν χιλιαδες νεοι ωραιοι και διαθεσιμοι που θα σκοτωναν για αυτα που προσφερεις μην ασχολησε με καμμενα χαρτια κοιτα μπροστα!!!!

Γιάννης είπε...

The Brother, το ξέρω... Κι έχεις δίκιο. Αλλά δεν ορίζω εγώ τα συναισθήματά μου. Έλαχε να αγαπήσω αυτό το καμένο χαρτί. Τι να κάνουμε τώρα; Αν είναι γραφτό, ας καώ κι εγώ μαζί του... Σ' ευχαριστώ πάντως.

Γιάννης είπε...

@ Καρκίνος
Κάποια στιγμή θα βρεθεί κάποιος...
Σ' ευχαριστώ.
Φιλί.

@ Ηφαιστίωνας
Θα το σταματήσω... Απλώς θέλω χρόνο. Χρόνο για να παγώσω τον πόνο. Και μετά να τον σπάσω. Και μετά να είμαι καλά!
Φιλί μεγάλο.

Ανώνυμος είπε...

Γυρισε πισω και ταυτοχρονα Μηνγυρισεις ξανα! διφορουμενα συναισθηματα αγαπη και μισος και εγωισμος ολα ταυτοχρονα!(ΚΟΛΑΣΗ)

Προχωρα μπροστα! γιατι το εχω βιωσει το ολο σκηνικο μεχρι που επαψα !
να το βιωνω διοτι θα τρελενομουν !

Και στην τελικη;;;; Αν απο την αλη πλευρα υπαρχει συναισθ παραλυση !
Δεν φταιμε εμεις Προχωρα!

Ανώνυμος είπε...

Να προσθεσω οτι πονεσα πολυ περισοτερο απο οσο θα φανταζομουν αν και εβαλα εγω το τελος ! ευτυχως που εχω ξεφυγει!

Γιάννης είπε...

@ Ανώνυμος
Όχι, Ανώνυμε, δε φταίμε εμείς. Αλλά στη δική μου την περίπτωση σε διαβεβαιώνω πως δε φταίει ούτε εκείνος. Ίσως κάπου να έχασε τη μπάλα και να παραφέρθηκε, αλλά ακόμα κι αυτό ήταν απλώς ένας απεγνωσμένος τρόπος για να με βοηθήσει να απομακρυνθώ. Μήπως δεν πονέσω. Αλλά... τίποτα.
Σ' ευχαριστώ πάντως.
Φιλί.

Γιάννης είπε...

@Ανώνυμος
Εσύ είσαι;

Ανώνυμος είπε...

Ο ιδιος ανωνυμος ειμαι με λενε Νικο !
Προχωρα ! Εγω παρ ολο που εφυγα πρωτος πληρωσα πολυ ακριβα το τιμημα αυτης της επιλογης! ! !

Και ο πονος που ενιωσα θεωρω
οτι ειναι ισος οπως θα ηταν
Αν με εγκατελειπε εκεινος
οσο υπερβολη και αν ακουγεται

Ευτυχως που συνηλθα!
Ξεκινησε ομορφα κατεληξε
ξεκατινιασμα στο facebook

Εν τω μεταξυ δεν ειμαστε και στον ιδιο τοπο εγω ειχα μετακινηθει καποτε για να ειμαστε μαζι !
Ευτυχως γιατι δεν ξερω που θα κατεληγε παντως οχι σε καλο !

Υπεροχο μπλοκ !

Γιάννης είπε...

@ Ανώνυμος Νίκος...
Νίκο, εσύ ήσουν αυτός που έφυγε. Πώς προχωράς μπροστά, όταν αυτός ο άνθρωπος μία εβδομάδα πριν φύγει, σου λέει πως... εκείνος είναι το πιο σταθερό κομμάτι στη ζωή σου; Τόση σταθερότητα πια; Που μία εβδομάδα μετά φεύγει;

Ανώνυμος είπε...

Ισως να μην εννοουσε αυτο που σου ειπε! ισως να ειδε οτι δεν του ταιριαζει αυτος ο ρολος να ειναι δηλαδη σε μια σταθερη σχεση, Ισως να μην ξερει και τι θελει ακομα!

Ειναι πολοι παραγοντες ρε συ !
Το μεγαλυτερο προβλημα σε μια σχεση
ειναι οτι δεν μπορουμε να ειμαστε στο μυαλο καπιου αν μπορουσαμε θα ξεραμε με πιο τροπο

Θα τον καναμε ευτυχισμενο!

Εγω οταν εφευγα απο εκεινον
μαζευωντας τα ημουν σε αθλια ψυχολογικη φαση ενιωθα φυλακισμενος
ακομα και σημερα τρομαζω οταν βλεπω τι εαυτο ειχα τοτε κοινως δεν ημουν ευτυχισμενος!

Προχωρα μπροστα και αν ειναι να γυρισει θα γυρισει Κοιτα ομως την ζωη σου γιατι νεοι ειμαστε ρε συ αν αφηνουμε τον χρονο να κυλα ετσι το χασαμε! δυσκολο μεν αλλα αναγκαιο δε!

Ανώνυμος είπε...

Και θα σου πω και κατι τελευταιο εισαι τυχερος που μπορεις κ γραφεις οσα γραφεις και ισως καπου κρυφα να σε διαβαζει βλεπωντας τα λαθη του !

Εγω τι να λεω που εχει και ψυχολογικο σοβαρο προβλημα που μετεπειτα το ανακαλυψα;;;;;
Δωρον αδωρον και πιο αδικο θα ελεγα σε αυτη την περιπτωση !

Φιλικα Νικος!

Γιάννης είπε...

@Νίκος
Να σου πω κάτι, ρε Νίκο; Δε θέλω... Δε μπορώ... Με πονάει και με πληγώνει. Έχεις δίκιο. Απόλυτο. Μου επιτρέπεται να φέρω αντίρρηση και να κάνω του κεφαλιού μου; Ούτως ή άλλως πάντα αυτό έκανα.

Γιάννης είπε...

@Νίκος
Και φανερά μη σου πω...

Ανώνυμος είπε...

Εσυ τουλαχιστον μπορεις να λες οτι λες ειχες να κανεις με εναν υγιη ανθρωπο σωστα;;;;

Εγω τι να λεω που
δυστηχως για κακη μου τυχη ηταν πολα τα εμποδια!

Σκεψου κατι αλλο
Οι δικοι μας μας γενησσαν για να μας βλεπουν γελαστους και οχι να αυτοκαταστρεφομαστε αυτο ισχυει για ολους str8 και Μη ! Μπροστα!

Γιάννης είπε...

@Νίκος
Θα προσπαθήσω να κοιτάξω μπροστά όσο το δυνατόν πιο σύντομα... Υπόσχεση. Σε όλους...
Φιλί.
Κι ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Υποσχεση πρωτα σε εμας τους ιδιους Φιλια σε ολους !