Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

8.11.10

ΜΕΙΟΝ...

Όλα γίνονται με σχετικά αφαιρετικές διαδικασίες. Ούτε λόγος για άλλη πράξη. Έχουμε κολλήσει στην αφαίρεση. Έπρεπε να το περιμένω όμως... Ποτέ δε μου άρεσε η αφαίρεση. Ακόμα κι η διαίρεση ήταν πιο αγαπημένη μου. Το "πλην" για κάποιο λόγο με δυσκόλευε. Και προφανώς για να τιμωρηθώ και να μάθω, κάποιος μου κάνει ιδιαίτερα μαθήματα για την αφαίρεση και τα επακόλουθά της. Διαφορές, κρατούμενα, πρόσημα.


Μου μείωσαν έναν άνθρωπο.
Έναν έρωτα και ένα φίλο.
Είδατε πως μπορεί μία πρόσθεση
(ΕΝΑΣ ΕΡΩΤΑΣ+ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ)
να έχει στο τέλος "διαφορά";
Μου μείωσαν τις μέρες εργασίας...
Μία λιγότερη.
Μία "πράξη" που είναι ανάλογη με πολλές άλλες...
Μου μείωσαν το μισθό.
Μου μείωσαν τα ένσημα.
Μου μείωσαν την ψυχολογία...
Όλα αρνητικά...
Όλα βγάζουν!
Και τι μένει;

3 σχόλια:

karkinos7 είπε...

Έλα μου ντε βρε αγορίνα τι μένει;;;
Την Καλησπέρα μου!!!
Φιλιά!!!

Hfaistiwnas είπε...

Εσύ μένεις, και εσένα δεν μπορεί να σε πειράξει κανένας! Όλα τα άλλα ξέρεις, δυστυχώς δεν εξαρτώνται μόνο από μας...

Ανώνυμος είπε...

Μενεις εσυ και το Μπροστα! Εσυ η ζωη σου τα επομενα και νεα Ονειρα με Ο κεφαλαιο που θα Κανεις! ! !

Τα επομενα ονειρα που θα βρουν νεα αγκαλια και που θα ειναι πολυ πιο δυνατη η αγκαλια απο τις περασμενες.

Μην κοιταξεις ουτε απο περιεργεια σε σκαρτα λιμανια του παρελθοντος,Δεν ηταν για εσενα προχωρα ! Νικος ανωνυμου!