Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

17.1.11

ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ

Στη ζωή όλα είναι θέμα "δούναι και λαβείν"... Σου χρωστάω, μου χρωστάς, δίνω, παίρνεις. Οι συνδυασμοί πολλοί, οι δοσοληψίες ατελείωτες. Οι παλιοί έλεγαν πως "οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς τους φίλους" και όλοι σπεύδουν -ή έστω έτσι θα έπρεπε να κάνουν- να τακτοποιήσουν εκκρεμότητες, ώστε να είναι εντάξει απέναντι στους άλλους. Και καλά κάνουν...

Αυτή τη στιγμή, όμως, νιώθω πως χρωστάω κάτι στον εαυτό μου. Και μου το ζητάει τόσο έντονα που πολλές φορές σκέφτομαι πως αυτή η "οφειλή" μπορεί να είναι και η αιτία που κάτι δεν πάει καλά. Πολλές φορές η επιθυμία που δεν υλοποιείται σε κατατρώει και δε σε αφήνει να κάνεις ένα βήμα... Μήπως, βέβαια, συμβαίνει το ίδιο και με την αμφιβολία; Ποιος ξέρει...;

 
Το θέλω...
Κι αφού το θέλω, θα το μπορέσω.
Το μπορώ...
Κι αφού το μπορώ, θα το αντέξω.
Το αντέχω...
Κι αφού το αντέχω, θα το κάνω.

Θα το κάνω κι ας μου βγει και σε κακό...


6 σχόλια:

karkinos7 είπε...

Στη θέληση σου απλά μην επιτρέψεις στην αμφιβολία να στη χαλάσει.Όλα τα άλλα θα έρθουν.
Την Καλησπέρα μου!!!
Να 'σαι πάντα καλά!!!
Καλό απόγευμα!!!

Hfaistiwnas είπε...

Κάντο για να μην μένει μέσα αποθημένο παιδί μου!
Προσπάθησε και βλέπουμε!
Μην πολυκσέφτεσαι το μέτα! :):)

Ανώνυμος είπε...

καλημεα .... οι πραγματικοι φιλοι δεν σου ζητανε, και δεν χρειαζονται κανενα λογαριασμο !

Γιάννης είπε...

Καρκίνε μου, καλημέρα. Είναι μοναδικό προνόμιο της αμφιβολίας να προσπαθεί να τα χαλάσει όλα πάντως...
Φιλί.

Γιάννης είπε...

Ηφαιστίωνα, και το μετά σκέφτομαι και το πριν σκέφτομαι και το τώρα σκέφτομαι. Αλλά θα το κάνω! Φιλί.!

Γιάννης είπε...

Ανώνυμε φίλε μου, καλημέρα και σε σένα. Να είσαι σίγουρος ότι το κομμάτι-φίλος μέσα μου δε ζητάει κανένα λογαριασμό.
Φιλί και σε σένα.