Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

19.10.10

ΓΙΑ... ΜΙΣΟ ΒΡΑΚΙ!

Της κοντής ψωλής της φταίνε οι τρίχες. Το ξέρεις;


Μα να παρακαλάς κάποιον να σου πει τι τον χάλασε... Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ, πες μου τι σε έπιασε και φεύγεις λες και σου έβαλαν νέφτι στον κώλο. Πες μου τι σε ενόχλησε, τι σε ξενέρωσε, τι σε σκάλωσε, βρε αδερφέ! Τίποτα ο αδερφός... Τη Σφίγγα τη θυμάστε; Ε, τέτοια επιμονή! Μούγκα... Κάποιος του είπε ότι η σιωπή είναι χρυσός και βάλθηκε ορμώμενος από τη φιλοδοξία των 26 του χρόνων να γίνει πλούσιος βάζοντας τάπα στο στόμα του. Μη και του ξεφύγει λέξη και επέλθει αδυναμία στην τσέπη.
Και μετά έρχεται η εξαφάνιση... Μην τον είδατε! Ε, λέω κι εγώ, κάτι θα έκανα και του την έσπασα. Δε μπορεί. Δε γίνεται... Δεν εξηγείται και διαφορετικά! Μπορεί να είναι φυσιολάτρης και να χαλάστηκε που στο σπίτι είχα τρία μπαμπού και το ένα εξ αυτών είχε μαραθεί. Μπορεί να είναι υποχόνδριος με την καθαριότητα και να μην άντεξε που είδε μία τρίχα στο άσπρο πλακάκι. Μπορεί να είναι σαδιστής και να μην του άρεσε που δεν τον άφησα να με σπάσει στο ξύλο την ώρα της... οριζόντιας κρίσης!
Μέχρι που κάποια στιγμή ξαναμιλάμε, ξαναεπιμένω και.... ναι! Η Σφίγγα σπάει τη σιγή, η Μαρία της σιωπής βρίσκει τη μιλιά της και μου ανακοινώνει, γιατί αποφάσισε να φύγει εν μία νυκτί (...στην κυριολεξία)!
Δεν του άρεσε το εσώρουχο... Ένα ωραιότατο σπασουάρ που αναδεικνύει τους γλουτούς μου.
Τότε είναι αυτή η στιγμή που σκέφτεσαι πόσο χρόνο έχασες για έναν τύπο που απλώς δεν έχει γούστο.
Αλλά δε φταις εσύ. Φταίω εγώ που έκατσα και σπαζοκεφάλιασα μέχρι να μαντέψω τι του έκατσε στραβά! Με παράτησε για μισό βρακί! Άμα το 'ξερα, αγάπη μου, φεύγοντας θα το έβγαζα να στο χαρίσω...

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

ααααα ό,τι τον βολεύει τον καθένα! χαχαχαχα!

Ανώνυμος είπε...

.... οχι ? εγω γιατι τον καταλαβαινω ? μα σπασουαρ ??? τι να πω πρεπει να σε "πουλας" πιο καλα αλη φορα ...μεγαλο φιλι και με ενα ολοκηρο βρακι την επομενη φορα ...

mahler76 είπε...

α συγνώμη κι εγώ θα είχα φύγει.

ProFyLaKtiKo είπε...

Να μας ανεβάσεις φώτο με το σπασουάρ να κρίνουμε την κατάσταση ;-)