Το ιστολόγιο αυτό ήταν αφιερωμένο στον άνθρωπο που με ενέπνευσε για να το δημιουργήσω. Τώρα είναι αφιερωμένο σε εμένα. Ένα δώρο στον ίδιο μου τον εαυτό...

11.10.10

ΣΗΜΑΔΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ

Δε μου αρέσουν τα σημάδια στο λαιμό.
Και μπορώ να δεχτώ ότι συνέβη...
Θες το πάθος, θες το λάθος, έγινε.
Υπάρχουν μαντήλια, υπάρχουν φουλάρια, υπάρχουν γιακάδες,
υπάρχει μία γαμημένη φίλη που έχει καλλυντικά!
Κι αν δεν υπάρχει κι αυτή,
τότε υπάρχουν οι τέσσερις τοίχοι του δωματίου σου...
Κλειδώσου εκεί μέσα που δε σε βλέπουν.
Εκεί που δεν προκαλείς κανένα και...
κυρίως εκεί που δεν πληγώνεις εμένα!

5 σχόλια:

karkinos7 είπε...

Τα έχει πεί και ο Πάριος!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=mi_zlXvnrbU
Την Καλησπέρα μου!!!
Καλή Βδομάδα να έχεις!!!
Φιλιά Πολλά!!!

Hfaistiwnas είπε...

Πόσο δίκιο έχεις..

ιμερος είπε...

θα περασει , σε λιγες μερες .

Ανώνυμος είπε...

Hemeran της Arnicar ....μια βολτα στο φαρμακειο θα τα εκανε ολα καλυτερα νομιζω.... καλη σου μερα!

Γιάννης είπε...

@Καρκίνος
Τα έχει πει και τα έχει πει και πολύ καλύτερα από μένα...
Την καλημέρα μου και δυνατό φιλί!

@Ηφαιστίωνας
Τρεις λέξεις κι όμως το ότι συμφωνείς με κάνει να νιώθω πιο σίγουρος που με πειράζει αυτό το σημάδι.
Φιλί.

@Ίμερος
Δε με νοιάζει... νομίζω...
Φιλί.

@The brother
Ας πάει...
Φιλί.